AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Det värsta med snön är....

Av Elin Haglund - 27 november 2008 13:26

när snön SMÄLTER!usch idag så var det plusgrader ute när jag vaknade å det är bara blask ute uscha. Jag som hade tänkt träna med Mr M idag, kände mej sugen efter 5 dagars vila från hundträning. Så jag åkte å hämtade upp Svea eftersom hon skulle vara hos oss idag sen så åkte jag vidare till klubben.....men det var väl inte världens bästa underlag direkt men jag tänkte att vi tränar lite iaf:-)


Började med lite linförhet men jag hade en extremt taggad hund efter 5 dagars vila så vi kom inte så många steg eftersom han pep.....så han fick mest ligga ner:-)....men men det är ju träning det oxå även fast det är tråkig träning:-( så jag beslutade mej för att strunta i linförheten och körde lite framåtsändande ist. Mr M fick köra hela sträckan idag å det gick riktigt bra:-)Han saktade ner av sig själv innan konerna även fast jag inte hade någon musmatta där!tjoho:-) Sen blev det ingen mer träning utan det blev ist en promenad för hundarna å jäklar vad dom busade å åt SNÖ!:-) När vi kom hem så pep Mr M på en gång för att han var pinknödig eftersom han hade ätit så mycket snö men då släppte jag ut honom på min stora bakgård...hihi...ja ja jag har en liten bakgård iaf:-)


Jag å Mimmi gick en lång promenad igår i snön å gissa om jag har träningsverk??JA det har jag i framsida lår:-)


Trots halkan så ska jag få till en springtur ikväll...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards