AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Elin Haglund - 8 november 2008 15:31

har jag varit idag:-)


Dagen började med en springtur imorse innan frukost, riktigt skönt!Inte en människa ute och alldeles tyst i skogen, kan det blir bättre? Sen var det dax att hjälpa Mimmi & Akela med lite lydnad här hemma på våran fina plan utanför huset. Akela gick riktigt bra på slutet!Det är bara att jobba på med kontakten Mimmi så ska det där bli bra ska du se!:-)


Sen så bar det av till Cissi, skulle åka å hälsa på henne och kolla på huset som dom har flyttat till. Och vilket hus!så himla fint!då blev man avundsjuk igen:-)som sagt det är väldigt sällan jag blir avundsjuk på folk, jag är nöjd med det jag har i livet, men när det gäller folk med hus så kan jag bli riktigt avundsjuk, någon gång i framtiden ska även jag bo i hus:-) Å Larsson, vilket glad skit, som labradorer brukar vara. Jag hjälpte Cissi att styra upp honom lite, han ligger väldigt högt i stressnivå eftersom han hela tiden är uppspelt men det blev riktigt bra. Han är en riktig veking så det var inga problem att få ordning på:-)Å Cissi nu är det upp till dej att fortsätta styra upp det!!:-)jag har ögonen på dej....hiihihi....närå.....han är en super trevlig hund men kan må bra av att kunna koppla av lite mer. Sen blev det en promenad med hundarna innan det bar va hemåt igen.


Idag var det tänkt att det skulle bli en vilodag för mej å Mirko eller främst för Mirko, men Helen ringe å sa att de skulle köra skydd på klubben ikväll å jag kunde inte motstå det:-)så snart bär det av till klubben för lite skydd....det får verkligen bli en vilodag imorgon:-)


kram på er alla å hoppas att ni har haft en bra helg och får en fortsatt bra helg!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards