AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 24 november 2008

Ännu mera åhhhhh.......

Av Elin Haglund - 24 november 2008 09:57

Åh vad härligt underbart det är när det ÄNTLIGEN har kommit snö!Nu har det snöat sedan i lördags och det snöar FORTFARANDE:-) Jag hämtade upp Svea påväg hem från jobbet igår så hon fick sova här hemma hos oss, så imorse när jag vaknade så blev det en lång promenad i det härliga vinterlandskapet:-) Mirko & Svea verkar tycka att det är lika underbart med snön som jag. Gud vad dom sprang och busade för fulla muggar så nu ligger dom utslagna här på golvet...hihi....


Jag blir lite lat och bekväm för sedan det började snöa så har jag inte tränat en gång:-)men det är bra med lite vila för yrvädret, men lite kryp och fjärr ska det nog bli inomhus idag oxå. Det känns verkligen super roligt att skiftena ligg/stå sitter hos Mr M! Nu måste vi bara få till vittringen oxå....vi började ju med den men nu har vi inte tränat den på jätte jätte länge....men den kanske man oxå skulle kunna träna inomhus?ska fundera på det! Jag är nog en liten klurig person för jag har kommit på att dom momenten som jag tycker bäst om är dom svåra momenten - jag gillar att klura och låta Mirko tänka själv för att få dom beteendena som jag vill att han ska utföra!


ja ja nu ska det lagas mat, inte för att jag är hungrig nu men jag måste ju ha med mej någon mat till jobbet sen:-)

 
 
Helen

Helen

24 november 2008 15:27

Va?! Gillar du itne att träna i snö?! Du som kommer uppifrån;) Det var faktiskt helt ok att träna på klubben igår. Hoppas att du kan vara med nästa gång då:)

http://home.swipnet.se/malle

 
Ingen bild

Janne å Arne

24 november 2008 16:35

gissa om jag blir avundsjuk, vill åxå ha en massa snö.

 
Ingen bild

mj

24 november 2008 17:08

vilken tjusig sida du har. nu vet jag vart jag kan ha koll på er hihih. kram ha det bäst i snön..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards