AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Några ännu till wow får det bli idag:-)

Av Elin Haglund - 23 november 2008 12:44

Efter att jag hade opererat Mirko lite så tänkte jag träna lite inomhus....Jag började med att lägga fram mattan och köra lite kryp, krypet har fått vila någon dag nu å WOW!Med wow menar jag att han kändes lugn och bromsade in självmant, nu är nästa steg att få upp hans blick mot mej....så att han får ner baken lite till. I och med att det kändes så bra så nöjde jag mej med en vända på mattan.


Sen blev det några skiften stå/ligg, inte ett enda "fel ligg". WOW!


Å det fanns inte ett enda pip idag så vi kunde köra på utan att behöva lägga ner honom.WOW å TJOHO! Ja ja det kanske var en gångs tillfälle men när det händer så får jag känna mej så himla nöjd!


Så nu ska vi ut i snön en sväng innan det bär av det till jobbet:-(som tur är jobbar Linn idag, så då känns det lite bättre att åka till jobbet iaf:-)

 
 
Ingen bild

Josefin

23 november 2008 18:32

Visst är det underbart med all snö? Vi får hoppas att den ligger kvar kanske ända till nästa helg... :) Hoppas Ni får en bra kväll på jobbet!

 
Elisabeth

Elisabeth

23 november 2008 19:08

Vad annat kan man säga än Wow, wow när det gäller er två:) Ni är bra duktiga! Visst är det härligt med all snö!! Vilken otur med Mirkos hotspot. Vore kul med en bild på sömmerskans resultat:) Själva nöter vi på lite inomhus med korta inkallningar från köket till vardagsrummet för att få till ingångarna.. Ha det gott så hörs vi!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

Elin

23 november 2008 22:14

Josefine: Ja vi får verkligen hoppas att snön ligger kvar ett tag!jag är dock inte så optimistik vad gälelr det tyävrr sedan man flyttade ner hit:-)/

Elisabeth: Ja jag ska försöka att ta en bild på den fina tröjan(täcket):-)som jag har skapat till Mirko:-)/

Nettan: Ja det är så himla roligt när man har hållt på å klurat på ett moment och när man sedan får till det och det till och med sitter!Jag gillar verkligen dom svåra momenten där man får klura lite för att få det resultat man vill ha:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards