AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Elin Haglund - 18 oktober 2008 04:33

ja ni kanske funderar varför jag är uppe denna tid på dygnet?ja inte är det för att jag är morgonpigg inte!:-)utan jag sitter självklart på jobbet å försöker få tiden att gå, då jag husserar inne denna natt. En mindre rolig uppgift att stå för men någon måste ju göra det oxå:-)


När jag nu hade så lite att göra i natt så satt jag och kollade runt lite på min blogg å såg på besökandestatistiken att jag i genomsnitt har 50 besökare per DAG!!det trodde jag aldrig!Jag gick in å läste lite om hur bloggen räknar besökare å bloggen registrerar bara UNIKA användare, vilket innebär att samma besökare bara räknas 1 gång även om samma besökare har varit inne på min blogg fler gånger under samma dag så räknas bara en gång. Det var himla roligt att se att så många är inne på min blogg å läser mina ibland så tråkiga & monotona inlägg där jag skriver om mitt liv, min hund:-) Ni som är inne och läser får gärna lämna en kommentar i bloggen eller i gästboken på min hemsida nu när jag även har skaffat en sådan, ja ja en liten hundnörd har jag nog blivit!Det är nästan så att jag inte vågar berätta för icke hundmänniskor att jag har skapat en hemsida till min hund:-) Det är nog bara hundmänniskor som förstår det:-) 


Från början var denna blogg tänkt att den enbart skulle handla om min kära lilla ögonsten till hund och vår träning, men den har kommit att handla om lite mer än det å många gånger använder jag den till att skriva av mej hur jag känner vilket innebär att det rätt så ofta kan bli lite negativa inlägg men men det bjuder jag på:-) Det är skönt att ha ett ställe att skriva av sig på:-)


Tack till er alla som tar er tiden att läsa om mig å min hund!:-)


Hoppas ni andra sover gott i denna stund, vilket jag oxå skulle vilja!Fast jag känner je än så länge pigg, fast jag har ju 2 nätter till framför mej så jag får väl se hur jag känner mej den 3:e natten?:-)



Puss å Kram på er alla där ute i höstmörkret......

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards