AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Elin Haglund - 11 oktober 2008 19:35

är jag för skydd nu!:-) Idag så var det skydd som stod på schema för Remy Brändefalk, så himla bra figg!Inte för att jag har någon speciell erfarenhet av skyddsfiggar men man vet ju ändå hur man inte vill köra å på det sättet som Remy körde på, passade mej som handen i handsken:-) Från början skulle vi köra både lör å sön men det blev bara lör(för han var upptagen på sön) så Remy ska komma tillbaka snart igen så ska vi hela gruppen köra en dag till, så det känns super skoj! Sen började vi att spåna på att ta hit 2 figgar i vinter så ska vi hålla till i något ridhus så nu jäklar:-) Sen så ska jag få börja köra med Helen, Åsa å Thomas, tack så mycket för att jag får hänga på er!!Himla snäll!!Hoppas bara att jag inte jobbar när ni ska köra!


Vi hann med mycket idag ändå, alla hundar hann köra 4 gånger var (korta pass). Jag å Mirko började med bitstocken, sen körde vi unghundsärm och avslutade med anskällning med lina å han gjorde det suveränt. Han tyckte att det var super skoj å jag oxå:-) En nöjd matte efter dagens träning!hihihi......


Det är mycket på gång nu!Även om vi kanske inte kommer att starta i alla grenar så lär jag ju mej till nästa hund!!


Jag är helt slut efter dagen....undra hur slut Remy är i kroppen då?!:-)Så nu står det bara tvätt å tv på schemat!:-)


Pöss på er alla där ute i hundvärlden!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards