AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Ormbiten!

Av Elin Haglund - 27 augusti 2008 20:02

det var såååå himla nära att Mirko blev ormbiten idag!men som tur var gick det bra...puh!....vi hade varit och tränat sök och påväg tillbaka till bilarna så gick Mirko i full långt koppel.....jag ser hur han rycker till med tassen som att det är något som kittlar honom och i samma ögonblick ser jag ormen så jag drar bak honom....det var en riktigt stor orm!usch! Mirko klarade sig från att bli biten men tror att det beror på att ormen hörde oss så han var påväg ner i diket när Mirko kom fram så han blev bara nuddad av ormens svans tror jag iaf!vilken tur att han inte blev biten!!!:-)


Som sagt sök träning idag....gick bra!men inte som planerat men men det kan ju inte alltid göra det! Han tycker verkligen att det är roligt med sök!


Sen blev det ett litet lydnadspass hemma på baksidan på kvällningen, det gick riktigt bra!:-)

 
 
Therese

Therese

27 augusti 2008 21:00

Fyyyyy vad läskigt! Och sådan tur att han inte blev biten! Puh!

http://blogg.gini.se

 
Ingen bild

Nettan

28 augusti 2008 01:52

Vilken tur ní hade!!!det kan ställa till med väldiga besvär om de blir ormbitna, jag vet då Bixmo blev ormbiten!!
Var nu försiktiga och akta er för de där slingrande sakerna!
kram

 
Ingen bild

Kristina

29 augusti 2008 14:22

Halloj
Nu måste vi få till en pratstund igen =) Tack för grattisar! Håller tummarna för tävlingarna framöver!! =)

Kramar
PS den helgen du kanske kunde ser inte så tokig ut hämtar litet monster 13/9 =)

 
Ingen bild

Elin

29 augusti 2008 18:40

Ja vi får se om vi kan lyckas få till en pratstund?:-)verkar inte vara det lättaste..haha..men någon gång ska vi nog lyckas!:-)Ja vi får höras närmare om helg. Gud vad roligt men en liten liten valp!/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards