AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

Nu är det Lkl3 som gäller!:-)

Av Elin Haglund - 17 augusti 2008 13:24

Idag har vi debuterat i lydknadsklass2, vi fick ett 1:a pris å en 2:a placering!Jag är super nöjd trots den dåliga poängen vi fick!Mirko hade en härlig attityd med bra koncentration!Dock blev det lite små missar som drog ner poängen. Sen är jag nöjd med mej själv som släppte allt vad prestation heter å gick in och jobbade igenom hela lydnadsprogrammet utan att vara ett dugg nervös!


Platsliggning: 10p


Fritt följ: 9,5p

tränger något, ngt segt sättande


Läggande: 7,5p

ngt segt ner


Inkallande med ställande: 0p

springer för långt, sitter ej stilla


Sändande med ställande: 10p


Apportering: 7p

lite tugg, slarvig ingång, slarvigt upptag


Hopp över hinder: 8p

ngt sent sättande, islag


Fjärrdirigering: 8p

sitter ej riktigt upp, DK


Helhetsintryck: 10p

Mkt trevligt! Korrekt framföring!


Total poäng 162p


Jag orkar inte kommentera, men många av dagens missar har aldrig hänt tidigare men men då vet man vad vi ska träna på!:-) Varför händer det alltid på tävling?:-)Man finslipar på en sak som man fick neddrag på, på förra tävlingen och sen dyker det helt plötsligt upp någoting nytt:-)ja ja jag är super nöjd trots den dåliga poängen!:-)


Nu jäklar är det lydnadsklass 3 som gäller!men det är många moment att få till så det blir väl inte förrän nästa år:-)

 
 
Petra

Petra

17 augusti 2008 15:53

GRATTIS till ett 1a pris!

http://www.vhshundagarutbildningochfriskvard.se

 
Helen

Helen

17 augusti 2008 16:29

Grattis igen! Kul att träna in nya moment:)

http://home.swipnet.se/malle

 
Ingen bild

Susanne

17 augusti 2008 16:33

Grattis till 1:priset.Jag tycker inte att det är dåliga poäng men man är alltid självkritisk.Missar kan det bli, men du har en hund med mycket arbetskapasitet och det är huvudsaken
Många kramar
Susanne och Marro

 
Ingen bild

Nettan

17 augusti 2008 17:13

Säger bara: GRATTIS:-)


 
Ingen bild

nettan

17 augusti 2008 20:14

Glömde! fråga..............när kommer hemsidan????? väntar med spänning................

 
Ingen bild

Elin

17 augusti 2008 20:23

Ja den har hamnat på is ett tag eftersom jag inte fick till det när jag skulle lägga ut den på nätet....så jag ska bara få fingrarna ur å ta hjälp av syrran, men det har inte blivit av än....men den kommer så småningom:-)

 
Linn

Linn

17 augusti 2008 21:24

HEJA HEJA HEJA!!!!! Middag imorrn om du är sugen!

http://www.lokeriesen.blogg.se

 
Ingen bild

Therese med Prio

18 augusti 2008 00:47

Men vad kul! GRATTIS!!!

 
Janne å Arne

Janne å Arne

18 augusti 2008 01:15

Grattis till första priset. Vi kanske syns på SM. Ha de bra

http://blogtown.se/blog.php?id=arne12

 
Ingen bild

Elin

18 augusti 2008 09:29

Tack så hemskt mycket för alla gratulationer! Ni som ska till SM, kanske jag träffar där!Har dock inte riktigt bestämt vilken dag jag ska åka dit för jag tror inte att det blir båda dagarna för mej!

 
Ingen bild

Cissi

18 augusti 2008 16:04

Jätte GRATTIS till dig och Mirko !!!! hoppas allt är bra med er ! Själv har Larsson börjat sin skola nu:) men han hämtas till helgen igen.... hoppas vi ses snart/ kram

 
Ingen bild

Maud & Zoie

18 augusti 2008 20:17

Gratulerar till 1.a priset och 2.a placeringen!!!!

 
Ingen bild

Elisabeth

18 augusti 2008 21:22

Stort grattis till det efterlängtade 1:a priset! Inte så tokigt att det inte blev ngt lägre spår den här dagen så här i efterhand:)
Sug i er av berömmet under helhetsintryck!! Kanonkul!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards