AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

Idag är det M-kullens födelsedag hurra hurra hurra...

Av Elin Haglund - 16 juni 2008 00:17

Nu är klockan 00:17 å datumet har ändrats till den 16 juni så nu är M-kullen stora!:-)Nu kan jag inte längre skylla på att Mirkos beteende beror på att han är unghund, darn!:-)Oj vad tiden har gått fort sedan vi fick hem dom till oss för 1 år och 10 månader sen, jag kan inte fatta att det har gått hela 2år sedan dom små liven föddes. Och vilka 2 år jag har haft med Mirko!:-)Jag är så nöjd med min lilla älskling trots lite problem som har uppstått på vägen....eller problem å problem....hundmöten helt enkelt men det vet ju alla redan att vi har haft problem med, men dessa har vi nästan till 100 % löst:-)


En trevligare, mysigare, positivare å arbetsvilligare hund hade jag inte kunnat fått!:-)


En annan roliga sak är att nu har min semester börjat, tjoho!


Sen så är det någon som har viskat i mitt öra att någon i M-kullen har varit ute och tävlat....tror att det handlar om lydnadstävling....vem kan det vara mån tro?Nyfiken!



// En super nöjd matte!

 
 
Ingen bild

Patrik o Morra

16 juni 2008 01:42

Ja men GRATTIS då lillebror =)

Hurra hurra hurra hurra.

//Morra

 
Ingen bild

Susanne

16 juni 2008 07:21

Hej Elin
Det var jag som gjorde ett försök,som inte gick hela vägen.Nollade läggande och hade lite för många steg på ställande och sen fick jag tillsägelse av domaren att om jag hade lyssnat bättre på t-l hade betygen varit bättre och jag hade haft mitt första pris.Och det var på linf.som jag inte stannade heller svängde på en gång,det var på hemmaplan och Gustavsson har jag hört så mycket förut av.Men jag är jättenöjd ändå gjorde det mest av att vi ska få tävlingserfarenhet ihop.Marro grattar på födelsedagen
Kranm Susanne och Marro

 
camilla

camilla

16 juni 2008 07:31

Grattis på födelsedan!!!!

http://www.bentley.dinstudio.se

 
Kristina

Kristina

16 juni 2008 08:36

GRATTIS Mirko på 2-årsdagen!!!! Hipp Hipp Hurra!! =) Ja tänk va tiden går fort när man har roligt..... =) Kanske inte kan skylla på att han är "liten" längre men nu kan du skylla på "den psykiska könsmognaden" finns alltid ngt *hihi*
GÖTT med semester!! Glköm nu inte att kolla ngn helg efter semestern som passar för en träningstripp! =)

GRATTISKRAMAR // K

http://www.blogtown.se/blog.php?id=tuva_tollerud

 
Maczon

Maczon

16 juni 2008 09:13

Grattis brorsan Mirko!

Maczon

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maczon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards