AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Elin Haglund - 3 juni 2008 10:34

Jag pratade med Linn i söndags alltså dagen efter att vi hade tävlat....jag sa då till henne att nu blir det vila minst 1 vecka om inte 2 veckor......Linn sa till mej att du vet att du inte kommer att hålla det.....hon sa till mej att så har jag sagt förut å efter 2 dagar så är vi igång igen:-).....idag har det gått 2 dagar sen tävlingen eller vi är inne på den tredje å jag sitter å känner mej super sugen på att träna!:-)Nu j-vla vill jag fixa med linförheten å de andra sakerna vi måste få till!:-)Men samtidigt kan det vara bra för Mirko att få lite vila fast nu är jag verkligen sugen....:-)....som ni märker så skulle jag aldrig kunna sluta träna eller tävla hund...hihih....men när det går dåligt så blir jag så less å besviken eftersom jag är en tävlingsmänniska av dess like, men det går över fort:-)hahah så idag så kanske det blir lite träning....Jag ska göra som dej Patrik å backa med linförheten igen för 711:e gången:-)men men det är väl det som är tjusningen med hundar å hundträning!hur roligt skulle det vara om allt bara flöt på, då finns det ju inget att träna på snart å inte heller några utmaningar:-)


Så Linn du känner mej alldeles för väl!hihi....

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards