AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Elin Haglund - 2 juni 2008 23:48

På fm så var jag å Mirko ut och tittade på söktävlingen ute på Tyresö.....ville passa på och titta på några av mina träningskompisar som skulle starta samtidigt som jag kunde få lite erfarenhet av att titta lite på en söktävling. Sen på em så kom pappa å syrran och hälsade på. Vi tog och köpte med oss lite kyckling å potatissallad å åkte ut till Årsta havsbad för att avnjuta en middag ute i det fria:-)så himla härligt!Det blev mat å bus med Mirko som i princip tillbringade hela dagen utomhus:-)


Pappa sov hos mej sen så klev vi upp i tid å åkte iväg och köpte Thjuor som vi planterade till en häck vid min uteplats....oj vad mysigt det blev!...det är lite glest nu men dom kommer att växa på sig om jag lyckas hålla dom vid liv:-)Det var riktigt påfrestande att plantera dessa men vi lyckades till slut å precis i tid innan pappa å jag skulle iväg å jobba.....tidsoptimister som vi är:-)Nu så ska det bara upp kompostgaller vid häcken insida så kan Mirko vara där ute sen....tjoho!Härligt!TACK så mycket pappa för att du ställde upp å för att jag fick dessa buskar av dej!Annars skulle det aldrig ha blivit av:-)


Liter bilder från söndagen då vi var vid havet å njöt:-)


 

Jag å Mirko poserar:-)har nästan inga kort på mej å Mirko tillsammans så vi passade på:-) 


 

Min kära pappa! 


 

Vi avslutade kvällen med bus i vattnet....


 

Oj vad det går... 


 

Fin Mirko:-) 


 

Skaka måste man ju göra efter att man badat....han ser helt förvrängd ut:-) 


 

Mirko avslutade kvällen med hans alldeles egen lek.....skrapa pinnen med framtassarna bakåt å sen hoppa över pinnen med bakbenen.....han kan hålla på så hur länge som helst!Han ser nästan ut som en katt när han gör det:-)






Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards