AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Gud vad skönt!

Av Elin Haglund - 12 juni 2008 12:20

nu har jag bara 4 arbetspass kvar innan semestern börjar:-)ska bli riktigt skönt med semester!Det blir mycket roligt på semestern:jag å mamma å mirko så klart:-)ska fjällvandra en vecka i funäsdalen, det ser jag verkligen fram emot:-)sen så blir det kennel läger som ska bli super skoj!det enda tråkiga är att Annika inte ska vara med som instruktör denna gång:-(men jag åker troligtvis upp 2 dagar tidigare för att hinna träffa Annika å träna för henne lite oxå så det blir nog bra ändå!:-)sen så ska vi hinna med att göra Hälsingland lite jag å mamma å självklart bada å ta det lugnt så det känne som att jag har en underbar semester med en massa skoj framför mej.


Idag så blev det en springtur, skönt var det!Vi stack ut direkt när vi hade vaknat så det var skönt i luften. Sen så blev det lite lydnadsträning, gick faktiskt så där idag.....linförheten gick riktigt bra, framförgående gick sådär idag....var precis som att han hade glömt bort från sist vi tränade att han inte fick streta i kopplet men vi nötte på å så fort han stretade i kopplet så blev det FEL oxå började vi om så vi avlutade med 2 stycken lyckade vändor dock efter många vändor där vi fick börja om pga att han gjorde fel. Rutan kändes oxå sådär idag.....å även krypet.....men det är bara att komma igen på nästa träningspass:-)Men jag kan inte låta bli att erkänna att jag verkligen hatar krypet, suck!men någon gång ska vi väl lyckas få det bra. Annika kanske kan hjälpa mej lite eller så får jag se om jag kan få lite hjälp med det på lägret för till det ska vi få:-)


Snart är det dax för jobb å efter dagen så är det bara 3 arbetspass kvar till semestern:-)



Kram på er alla!

 
 
Patrik o Morra

Patrik o Morra

12 juni 2008 15:32

9 timmar kvar till semester.... snart bara 8... kanske ännu mindre om arbetsbördan inte är allt för tung =)
Skönt att du springer så mycket för då sliper jag.... ;-)
Håller med om krypet, vilket uschligt moment, varför ska hunden krypa på appellplanen?? nä bort med det och ersätt det med ett mindre tôligt moment, som tex "sitta fin i koppel"

Ses SNART
//Kram Patrik o Morra

http://www.searchdog.se

 
Jessica, Ella&Pepsi

Jessica, Ella&Pepsi

12 juni 2008 17:03

Hej på dig! Jo vi ska gå lydnad samt uppletande på kursen, blir jättekul! Verkar som du tränar sök tillsammans med Pepsis kullbror Pysen. Hälsa gärna till Yngve och Ingalill ifrån mig :)

http://www.brukshund.nu

 
camilla

camilla

12 juni 2008 21:30

Vad skönt med semester! Låter underbart med vandring i Funäsdalen.

http://www.bentley.dinstudio.se

 
sacco

sacco

12 juni 2008 21:48

Åh, vad det låter skönt! Själv har jag en hel månad kvar att jobba..

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

Elin

13 juni 2008 09:30

Jaha så Pysen å Pepsi är kullsyskson, det visste jag inte!Världen är bra liten:-)Jag ska hälsa Yngve:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards