AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Kalvsylta....

Av Elin Haglund - 21 november 2008 19:28

ja det gillade Mr M verkligen! Igår införskaffade jag kalvsylta för jag vill/har lovat mej själv att variera godis belöning och jag fick tips om kalvsylta:-) Lite kladdigt var det, men det var det värt. Han gillade verkligen kalvsylta och tur är väl att han gillar det, för det gör inte jag:-)


Idag har vi tränat i Sköndals Centrum vid rusningen....hihi...rusning i Sköndal:-)ja ja en fredag vid klockan halv 5 så är det faktiskt mycket folk i Sköndals Centrum oxå. Mr M fick köra linförhet och vilken jäkla kontakt han hade å inget pip alls:-) Har slutat att säga något när vi går linförhet för han vet ändå att han ska gå fot och sen har jag backat tillbaka där jag vill ha total kontakt upp mot mej igen å jäklar vilken kontakt!....när han har sådan kontakt så går han nästan som när en häst går passage(tror jag att det heter...hihih....iaf när en häst går med höga knän så att säga)....


Nästa vecka ska det trappas upp då det blir Farsta Centrum:-), han ska klara av alla möjliga störningar, har slarvat lite med det på sistone så nu blir det fokus på störningsträning igen.


 
 
Ingen bild

Josefin

21 november 2008 21:21

Kan tänka mig att kalvsylta var poppis... :) Cpeja gillar iofs allt men det är en av hennes absoluta favoriter! Ha en bra helg!

 
Ingen bild

nettan

21 november 2008 23:32

även om hunden gillar det vill jag inte!!!!! ha det i fickan! så är det.........
men kul iaf att Mirko vart nöjd:-)
kram

 
Ingen bild

Linn

22 november 2008 01:08

ja kalvsylta är verkligen äckligt... konsistensen särskilt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards