AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 2 november 2008

En rolig och trevlig helg....

Av Elin Haglund - 2 november 2008 22:13

har det varit!!:-) Måste börja med att TACKA Kristina & Patrik för den fina gästfriheten!!Å TACK för att vi fick kommer ner å hälsa på er!!!


Det bar av ner till Karlstad på fredag, jag brukar vara en tidsoptimist men i fredags så var jag inte det utan jag var ute i väldigt god tid eftersom jag trodde att det skulle vara riktigt dåligt väder så att det skulle ta längre tid att köra än vad det gjorde:-) Det var en helg späckad med aktiviteter á la hund, roligt värre! Vi har hunnit med lydnadsträning i ridhus....eller lydnadsträning å lydnadsträning:-)......men jag fick tips gällande Mirkos pip å det fungerade riktigt bra så nu ska jag köra på det, så jag känner mej super motiverad å inspirerad att få till det!så det känns roligt!Noll tolerans!!:-) Det blir att lägga krut på lite andra saker!


Sen har vi hunnit med sök i skogen å det gick bra, en riktigt klurig bana på ena sidan så det var super nyttigt! Sen har vi hunnit med sök på räddningsverket i form av sök i en liggande buss, en tågvagn å i lite mörka utrymmen, Mirko tyckte att det var riktigt roligt å jag oxå! Sen passade vi på att "miljöträna" lite där oxå. Sen har det blivit lite skydd på Hammarö BK där även Anders & Annika slöt upp eller om det var vi som slöt upp till dom?:-)men det var roligt att träffa dom om det dock blev en kort stund!


Som sagt en fullspäckad helg med mycket hundträning å mycket hundsnack!helt i min smak!:-)


Det var fullt hus i helgen......förutom att jag var där så var även Marie & Angelica där, det var JÄTTE ROLIGT att träffa er!!Hoppas att vi ses igen!Förutom oss människor så var det 4:a vuxna hundar å 2 valpar, så fullt hus var det:-) Snacka om att att Bästa & Hajen var söta!!!!Gud man blir ju bra sugen!:-)


Nu är det en trött matte & hund, som ska ta å krypa till kojs så längre blogginlägg än så här blir det inte å tyvärr blir det inga bilder....tråkigt nog men jag får ta och införskaffa en kamera snart....


sov så gott allihopa!



 
 
Ingen bild

nettan

3 november 2008 21:25

Skönt att ovädret blev mildare än vad som sagts! och kul att du & Mirko haft en givande/trevlig helg:-)

Kram

 
Annika & Anders

Annika & Anders

3 november 2008 22:43

Skönt att resan hem gick bra. Jätteskoj att träffa Dej & Mirko en sväng - även om det blev alldeles för hastigt. Han verkar ju tycka skyddet är skoj och det ska bli intressant att se hur ni utvecklas framöver. Ha det gott och sköt om Dej!
Kramar

http://www.ljungsten.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards