AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Elin Haglund - 29 december 2007 09:01

Nu är jag nöjd!För nu har Mirko kommit hem till mej efter att varit hos mina föräldrar. Oj vad tomt å vad jag har saknat honom!Nu ska vi ut i skogen så jag återkommer senare idag med uppdateringar....



Uppdatering kl.15.00

Ja då är jag å Mirko nyss hemkommen från ett träningspass ute i skogen. Idag var det spår å uppletande som stod på schemat. Efter vårt träningsuppehåll så började vi lite mjukt:-) Susanne la spåret till Mirko. Det var ett kort å relativt lätt spår. Jag valde att ta ett ett kort spår idag eftersom jag tänkte korsa spåret så att jag fick se hur han fixar det i skogen, på asfalt har det ju än så länge gått bra med folk som har korsat spåret. Han ville först välja att vika av på mitt spår där jag hade korsat men sen ändrade han sig och vek tillbaka til det "riktiga" spåret:-) Han gick som en klocka idag!Vi har äntligen hittat tillbaka till ett lugnare tempo i spåret igen så det känns skönt!


Efter det blev det uppletande å han gick verkligen så en kanonkula i tag och en bra sådan!:-) Vi körde 4 skick på fullt djup eller nästan fullt djup. Jag släppte iväg honom och han stack som en kanonkula rakt ut och tog föremålet och kom tillbaka lika bra!Så himla roligt!En nöjd matte idag!Men det var lite mer gynnsamma väderförhållanden idag i och med att det blåste motvind, vilket det inte har gjort många gången. Utan oftast har det nästan varit vindstilla när vi har kört och då blir det ju betydligt svårare framförallt när han håller den farten som han håller:-)


Efter det så blev en promenad runt elljusspåret. Så efter 4 timmar i skogen är vi nu hemma:-)Både jag å Mirko känner oss nöjd å är lite trötta. Mirko ligger i sin nya fina biabädd, jag får hoppas att han låter bli att bita på den.


Nu ska jag gå å vila en sväng eftersom jag var uppe tidigt imorse och sen så ska jag iväg å jobba i natt så lite till sömn måste jag få om jag ska orka hålla igång hela natten.


Sussa sött!för det ska jag göra:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards