AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Elin Haglund - 18 december 2007 18:01

Ja, idag kunde jag inte låta bli att träna!Jag kände mej så sugen på att träna med Mirko när jag kom hem från jobbet:-)Så det blev lite träning fast inomhus.....brrr.....fortfarande kallt ute. Det blev lite bakdelkontroll å han har börjat få riktigt bra kontroll på sin bakdel eller bättre än tidigare iaf:-)så nu flyttar han faktiskt baken istället för att bloga runt mej i svängarna. Förut i svängarna så flyttade han mest bara frambenen vilket fick till följd att han plogade enormt mycket eftersom han inte riktigt hade koll på vad han skulle göra med bakpartiet:-)....lill killen min, det är inte så lätt alla gånger:-) Så det är bara att jobba på med övningarna som vi fick av Monika när vi tränade för henne. Sen blev det "plats", funkar bra, har gått vidare med att lämna honom efter att jag sagt "plats" och stå framför honom och det är inga problem. Fast idag så tog han upp huvudet en gång men då gick jag tillbaka å sa att det var fel oxå sa jag "plats" igen å då la han ner huvudet å förstod att det var det han skulle göra:-)Duktiga killen min!


Ska försöka att träna lite kryp oxå men det får bli lite senare innan vi ska krypa ner i sängen för att sova.


Jag skrev ju att vi skulle ha träningsuppehåll men Elin har lite svårt att hålla det:-)Men om det nu blir lite träning ändå så kommer det bara att bli lite finslipning inomhus på "plats", bakdelskontroll, fritt följ med BRA kontakt och kryp resten kommer att få vila ett tag.....får väl se om jag lyckas hålla det??:-)


Snart bär det av hem till Söderhamn, det ska bli både mysigt å könt att träffa mamma.pappa å syster:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards