AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 19 december 2007

Av Elin Haglund - 19 december 2007 16:57

Jag måste börja med att TACKA Elisabeth å Sacco för julklappen!:-)Det var jätte snällt!Jag å Mirko fick en ny bok av Naema Mohlin, som verkar bra!Det ska bli roligt att läsa den, jag började lite smått igår kväll så jag får väl fortsätta att läsa den idag:-) Sen fick Mirko en tasshanduk som var jätte fin!Den var specieldesignad, det stod Mirko på den oxå var det några tassar på den så den kommer att hänga fint ute i hallen:-)


Ja idag när jag kom hem från jobbet hade marodören varit framme igen.....han hade käkat sönder ena min innesko....grrrr....fast jag får väl skylla mej själv eftersom jag hade glömt bort att lägga upp skorna på hatthyllan som jag allltid brukar göra för att undvika dessa saker men men that´s life:-)Han var inte direkt min ögonsten när jag kom innanför dörren men nu är han det, det finns ju värre saker som händer i världen!En sko mindre är inte hela världen:-)


Idag var det dax för periodplanering på jobbet. Min grupp skulle planera som sista grupp vilket inte är speciellt bra, men jag fick ändå ett hyfsat schema:-)Dock en mördarvecka då jag ska jobba, 2 dagar natt sen två kvällar vilket innebär att när jag går av 07.00 på morgonen så är det bara att åka hem å sova för att sen bara kliva upp å åka till jobbet kl 15.00 igen samma dag....känns väl mindre roligt!Men jag ska inte klaga för jag fick 2 perioder med längre ledighet på 5-6 dagars ledigt plus annan ledighet oxå under en 6 veckors period!:-)så det känns bra, livet leker!:-)Man får ju offra lite för att vinna!


Ja det blev ingen träning på kryp igår, fastnade framför tv:n:-)Får se om det kanske blir något ikväll? Gud vi har så kallt fortfarande...brrrr.....-5 grader imorse, vilket känns som -20 uppe i Norrland.


Idag fick jag sällskap av Annika å Troja på en promenad, det var skönt att slippa gå själv oxå fick hundarna springa av sig lite. Tack för sällskapet!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards