AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

En lugn lördag.....

Av Elin Haglund - 27 oktober 2007 14:38

I och med att jag kom hem från jobbet kl 04.00 imorse så fick Mirko sig först en tidig morgon kiss tur.....han hade mycket energi efter att ha legat å sovit medan jag var på jobbet så det var full fart ute på gräsmattan bakom vårt hus....han hittade en pinne som han sprang med i full fart mot mej å när jag låtsades att jag skulle ta den av honom så drog han i väg i full fart runt mej sen höll han på så i säkert 10 minuter å springa runt runt....han är för rolig men ögonsten!:-)


sen var det dax för sängen nästa för min skönhetssömn å Mirko var faktiskt trött han oxå...det var tidigt även för honom att behöva kliva upp å kissa den tiden på morgonen:-)Så vi sov å sen vaknade jag alldeles för tidigt så då fick Mirko komma upp i sängen vilket INTE hör till vanligheterna men han blev så nöjd att han fick komma upp i sängen så han la sig alldeles bredvid mej å borrade in sitt huvud vid min hals....så mysigt tyckte både han å jag:-)sen somnade vi om 2 timmar till men sen var det dax att gå upp....även fast jag kände mej som att jag var i koma....zzzz


Efter en kort pink tur å en rejäl frukost så stack vi ut å sprang.....vi fick sällskap av Linn å Nick så det var roligt!Det är skönt att få sällskap emellanåt:-) Vi var ute i 45 minuter så nu ligger Mirko o köket å sover å är nog nöjd för ett tag...


Hoppas att ni alla som läser detta får en trevlig helg!själv så bär det av till jobbet ikväll igen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards