AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Elin Haglund - 17 oktober 2007 20:46

nu har jag äntligen fått mitt schema för november så nu vet jag när jag är ledig så att jag kan anmäla mej på någon LKL1 tävling.....jag har sett en tävling den 24/11 som jag tänkte anmäla oss till......så nu kanske jag får lite motivation för att orka köra det sista innan vi tar träningsuppehåll.....


Å snart är helgen hä som jag har väntat på....Mh-test för M-kullen...ska bli roligt att se om Mirko reagerar som jag tror att han kommer att reagera men det vet man ju aldrig.....


Jag hade tyvärr inget mer vettigt att skriva.......snart är det Greys på tv:-)jippie!!


Lite gamla bilder....med tanke på att vi ska få träffa de små liven i N-kullen till helgen...


Bild 1 M-kullen springer efter mamma Klinga på 4 månaders träffen

Bild 2 Mirko å brorsan Medix leker för fulla muggar på 4 månaders träffen, då de föll för varandra...

Bild 3 Att Mirko oxå har varit såååååå liiiiten.....det har jag nästan glömt bort

Bild 4 Mirko leker med sin favoritleksak som han hade när han var liten...

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards