AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Elin Haglund - 9 oktober 2007 14:16

Idag bar det av till Haninge BK för att träffa Petra å hennes hund Tjejen. Vi började med att gå en lång promenad så att hundarna fick busa av sig. Det var lnge sen Mirko fick busa med någon hund så han tyckte att det var skit skoj! Mirko å Tjejen sprang å jagade varandra men det blev även lite "boxning" á Mirko stile. Mirko tycker om att springa å jaga men et ska även bitas lite i nackskinn å boxas med framtassarna.


Efter en skön promenad så blev det lite lydnadsträning även fast jag inte är speciellt laddad inför det nuförtiden.....vet inte vad det är med mej men allt känns så slarvigt när jag gör det å oplanerat vilket inte är likt mej....brukar alltid ha klara mål med vad som ska tränas just idag å hur slutresultatet ska se ut.....men jag har inte det nu....så blir det start den 11/11 så ska det finslipas men sen kommer jag å Mirko å gå i vila ett tag, dock kommer jag att fortsätta att köra spår å uppletande ett tag till för det känner jag för att göra.....


Efter ett kort lydnadpass så körde vi lite uppletande med hundarna å det gick super. Körde även uppletande igår å då gick det så där....så det var skönt att se att det troligtvis bara var en svacka han hade igår i och med att han gick så bra idag......


Min mobiltelefon har börjar krångla....blir sååå less!Men nu ska jag få låna en ROSA mobil av mamma, färgen rosa å jag vi går inte så bra ihop men men det ska väl funka det oxå:-)


Jaha....då var det slut för idag!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards