AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Det här är den sista......

Av Elin Haglund - 12 oktober 2009 21:55

.....raden ni läser i den här bloggen. Nu lägger jag ner. Det jag vill delge mina kompisar kan jag delge när vi träffas eller på telefon Skrattande


  

September 2007. Den första bilden som jag la in på bloggen för över 2 år sedan.  

Åh den sista bilden ni får se i den här bloggen.


Pyss & kram på er alla där ute! Kyss

 
 
Ingen bild

Susanne

13 oktober 2009 07:03

Sköt om dej och ha det bra
Kram
Susanne och Marro

 
Anne

Anne

13 oktober 2009 12:01

Synd om du ska lägga ner din intressanta OCH roliga blogg bara för att det råder meningsskiljsaktigheter!?. Hundvärlden är en liten värld och man måste tro på sig själv och att man har sina vänner...räcker inte det?. Ska man lägga ner bara för att andra tycker...nej kom igen Elin och fortsätt blogga.
Kram

http://www.hundkurserna.se

 
Johanna

Johanna

13 oktober 2009 12:33

Men åh nej vad tråkigt! Men vi får väl höras desto mer på telefonen ist då :) Kram!

http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nettan

13 oktober 2009 15:03

vet hur det är!!!!!

men, vi kan väl hörs per mail då och då???

Kram på er

 
Ingen bild

Helen

13 oktober 2009 15:40

Tråkigt att du lägger ner bloggen men vi ses ju ändå;) Kram

 
Ingen bild

Linn

13 oktober 2009 20:18

mera mera mera... jag vill inte att du slutar :(

 
Ingen bild

Kristina

14 oktober 2009 09:36

Hmm trist att man inte får tycka utan att det ska bli otrevligheter! Vore väl mer givande med en diskussion men det övergår väl vissa personers förmåga att föra en sådan.......... Kommer sakna din blogg och du kommer få tillbringa mer tid i telefon eller vid datorn för att uppdatera oss alla dina vänner runt om i landet!
KRAMAR!

 
Ingen bild

Fredrik

14 oktober 2009 11:45

Nej vad tråkigt att du slutar:(
Har följt din blogg ett tag och det har gett mig mycket inspiration till träning och även en del användbara knep!

Men man kan ju inte skriva för att andra vill utan man måste ha sin egna motivation, hoppas du hittar den igen någon gång i framtiden.

Lycka till med Mirko!

 
Ingen bild

Josefin

14 oktober 2009 18:14

Jag som klickar in här varje dag för att kolla vad ni har för er, tråkigt om det aldrig mer finns något nytt att läsa... :(

 
Ingen bild

Nädduh du vet nog

14 oktober 2009 20:18

Jaha ! När man äntligen upptäckt att Mirko har en blogg pga livligt debatterande lägger "snutfager" ner sidan.
Ok då får vi snacka skydd när vi syns nästa gång ,du resonerar både rätt och fel men glömmer en sak men det tar vi då.

;)

 
Ingen bild

Cissi

14 oktober 2009 23:02

Elin....vad tråkigt att du slutar blogga...som så många andra skriver här så inspirerar du. En kanon blogg som har vart rak och ärlig ! synd, synd, som sagt hoppas man kanske hinner ses mer i "the real life" då.:) hoppas allt är fint med dig och Mirko. Själv är det fullt hus här hemma med Larsson och en 4 månaders Labbe,,, men jag är jourfodervärd så tyvärr ska jag inte ha han så länge,,,, det är jobbigt med en valp men samtidigt så himla kul att se de två tillsammans! sköt om dig vännen/ kram Cissi

 
Ingen bild

Jens

14 oktober 2009 23:15

Har varit en trogen läsare av din blogg ett bra tag nu. Tråkigt att du lägger ner, jag kommer att sakna den. Vi ses på klubben!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards