AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Elin Haglund - 10 oktober 2009 22:22

....det här tog ju hus i h-lvete Gråter vilket det absolut inte var meningen från början.....ja ja jag får väl skylla mej själv....det var tänkt att skriva till dom jag vet läser bloggen i vanliga fall och ventilera mina åsikter lite.....men men icke sa nicke allt missförstods, det hade jag ju kunnat räknat ut mellan tummen och pekfingret att det skulle göra....


Thomas: jag vill poängtera även här att jag var väldans tacksam för dina och Veras kommentarer! jag tror tyvärr att du trodde att det var era kommentarer jag menade vilket jag inte gjorde......bara ett förtydligande.

Av Elin Haglund - 10 oktober 2009 21:28

.....tack för alla era kommentarer till mitt inlägg där jag valde att sticka ut hakan!.....men jag valde att ta bort inlägget då det till slut kom riktigt elaka kommentarer, de kommentarerna blev aldrig publicerade så ni som skrev kommentarer som blev publicerade ta inte åt er snälla Gråter


Jag förstår att folk bara skriver bra saker i sina bloggar när det annars slutar med rena personangrepp och elakheter...... Jag har alltid varit en person som står för mina åsikter och som älskar att diskutera olika saker men när det slutar så här så får jag inte direkt lust till att göra det.


Ni behöver inte oroa er för att jag ska sticka ut hakan igen.....tur att vissa förstod vad syftet och innebörden med mitt inlägg var!....vissa verkar tro att det handlade om en viss person vilket det ABSOLUT INTE gjorde, utan kortfattat ville jag poängtera skitsnacket från personer angående andra tävlingsekipage med fokus på hundrasen. Sen att jag tog skyddset som ett exempel är för att jag uppfattar det som att det visar sig tydligast i den bruksgrenen, men jag anser självklart att skitsnack om andra ekipage och hundraser finns inom alla bruksgrenar.


Jag har alltid haft min blogg som en rolig grej där alla har kunnat få kommenterat som de har velat men efter dessa personangrepp och andra elaka kommentarer så kommer jag godkänna alla kommentarer innan de läggs ut på min blogg. Tråkigt att det ska behöva vara så, verkligen! Gråter

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards