AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

jaha....

Av Elin Haglund - 10 oktober 2009 22:22

....det här tog ju hus i h-lvete Gråter vilket det absolut inte var meningen från början.....ja ja jag får väl skylla mej själv....det var tänkt att skriva till dom jag vet läser bloggen i vanliga fall och ventilera mina åsikter lite.....men men icke sa nicke allt missförstods, det hade jag ju kunnat räknat ut mellan tummen och pekfingret att det skulle göra....


Thomas: jag vill poängtera även här att jag var väldans tacksam för dina och Veras kommentarer! jag tror tyvärr att du trodde att det var era kommentarer jag menade vilket jag inte gjorde......bara ett förtydligande.

 
 
Ingen bild

Jens

10 oktober 2009 22:43

Hej! Vill bara säga att jag från första början, vilket också min kommentar till ditt inlägg gjorde tydligt, tolkade dig som att du tyckte det var 1. trist att vi inte kan glädjas åt varandras framgångar utan istället kasta skit på andra, 2. klanka ner generellt på hela hundraser. Tydligen läste andra in annat, jag vet inte, jag hann inte se alla kommentarer innan de togs bort. Jag tycker dock att det är FÖRJÄVLIGT att man inte kan diskutera saker på en sansad nivå, utan att ta till elakheter och personpåhopp. Internet i ett nötskal tyvärr. Kram på dig!

 
Ingen bild

Thomas

10 oktober 2009 22:52

Då är jag med! Om någon skriver så dumt att det inte bör synas ska det bort! Man kommer aldrig vara omtyckt av alla (läs domare) men så länge man står för sina åsikter får man vara beredd på att bli angripen i verbal mening...
Nu hoppas jag alla släpper detta och vi alla fokuserar på våra nästa tävlingsinsatser!
Vi är många rasentusiaster - men vi representerar Stockholm Södra BK - klubben för alla *L*
Det lät väl bra *L*

 
Ingen bild

Elin

10 oktober 2009 23:01

Ja du Jens det var precis så som du uppfattade det som jag menade med mitt inlägg. Synd bara att det blev så fel, jag måste ha uttryckt mej jäkligt dåligt eller nått.....:-(

Jag är en person som verkligen står för mina åsikter om mina åsikter uppfattas så som jag menar....

Men inga mer åsikter från min sida kommer att skrivas då det bevisligen är lätt att det misstolkas i skrivande form.....jag kommer fortsättningsvis bara att skriva om min & Mr M´s träning så slipper det bli något missförstånd......

 
Ingen bild

Therese

11 oktober 2009 03:54

Jag tolkade också ursprungsinlägget ungefär så som Jens beskriver det. Trist att höra att det blev så fel och stort av alltihop. Hoppas allt är utrett nu, och att alla kan lämna det här bakom sig och tänka framåt och på bra saker istället! Det ska ju vara KUL med hund;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards