AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Träning för Frida.......så j-vla nöjd!!!:-)

Av Elin Haglund - 9 april 2009 17:49

.....ja imorse bar bilen iväg till Enköping för att träna för Frida. Linn kom och hämtade mej klockan 9. Dagen till ära så stod regnet i backen:-( förra gången jag åkte till Frida för att träna så var det snöoväder, kändes som att vädergudarna inte riktigt är med mej men men det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder:-)  Men som tur var så blev det uppehåll när vi landade hemma hos Frida, så vädergudarna var nog med mej ändå!:-)


......för att komma till träningen då.......Linn ville dela upp sin timme för att Loke skulle orka så det var Linn som började med en halv timme och sedan körde jag en timme för att Linn skulle avsluta med en halv timme. Jag tror att både jag & Linn är nöjd med dagen! Jag körde igenom att momenten i lägre klass. Det gick riktigt riktigt bra!:-) För att sammanfatta träningen......det enda pipet som fanns var vid några starter och uppställningar men annars inget pip i momenten!!Tjoho! Så jävla skönt det kändes! Frida undrade NÄR jag skulle tävla??hihihi....jag vill ju få lite mer stabilitet vad gäller pipet innan jag ska tävla men men vi får väl se när det blir?


....sen finns det självklart saker i momenten som alltid kan bli bättre men jag har valt att se det positiva och inte de negativa bitarna i momenten just nu:-) vilket jag brukar vara dålig på. Sen har jag även valt att inte finslipa eller plocka ner momenten i små delar just nu eftersom jag har gjort det i förbannelse och har sagt till mej själv att jag får vara nöjd med det jag har just nu eftersom fokuset ligger på stabilitet och få bort pipet eller få bort...fokusera på tystnad:-)


En nöjd matte efter dagen!:-) men nu ska det läggas fokus på krypet! det är det momentet som vi inte har ordentligt....det är bara att nöta på....


Glad Påsk på er alla! Hoppas att ni får en mysig helg! Själv så ska jag jobba hela påsk. Men jag ska även hinna med att träna skydd för Remy:-) Sen har jag nu beställt en munkorg och den är på väg. Jag beställde den av en gubbe i Borlänge som jag har hört ska göra fina munkorgar med bra kvalité. Jag ska lägga ut en bild på den så fort jag har fått hem den:-) Jag väntar med spänning!

 
 
Josefin

Josefin

9 april 2009 20:22

Det låter som en lyckad träningsdag, kul!

Glad påsk!

http://www.cpeja.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards