AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Elin Haglund - 5 april 2009 16:13

.....i helgen har Mr M skött sig så bra så att han verkligen INTE är till salu!:-)


I lördags så träffade vi Susanne & Kox. Vi började med uppletande där Mr M fick vinda in föremålen och han gick rikigt riktigt bra!Härlig känsla! Sen blev det lydnad, det var ju så himla varmt så det blev inte så jätte långt pass, men vi hann med en del iaf bla framförgående, linförhet med kommendering, kryp, apportering med kommendering....hmmmm....kommer inte ihåg om vi körde något mer? sen tog vi bilen till backen och Mirko fick köra backträning. Sen bar bilen av hemåt. Där fixade jag hemma på uteplatsen medan Mr M och Maica låg och slappade i skuggan. Sen avslutade jag och Mr M dagen med en springtur i det härliga vädret, jag kunde springa i kort ärmad tröja, härligt!:-)


Idag träffade jag Åza & Thomas vid Åva där det var dax för spårning. Jag la ut Mirkos spår själv, vilket jag kommer göra ett tag framåt för att få till hans spårteknik. Idag bestod spåret av en massa spetsvinklar, 2apporter+slut(boll). Men innan han fick ta spåret så fick han göra 2 markeringsövningar med figurant fram på Åza & Thomas. Det gick riktigt bra!:-) Sen var det dax att ta spåret, han gick som en klocka idag! Jag höll emot i linan idag så att han verkligen fick visa mig vart vi skulle och han spårade faktiskt some n gud idag:-)


En lyckad helg!:-)men imorgon börjar arbetsveckan igen.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards