AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

1 år äldre.....

Av Elin Haglund - 17 juni 2009 13:25

.....ja då är Mr M och resten av M-kullen 1 år äldre, Grattis  Grattis! Det har alltså hunnit gått 3 år sedan jag fick hem en liten söt schäfervalp, som inte är så liten längre:-) Jag brukar ibland tänka att vi inte har hunnit komma någonstans tävlingsmässigt, men tänk vad Mr M har lärt sig saker sedan jag fick hem honom:-)tänker man så, så har vi kommit långt....hihihi

 

Mr M 8veckor. Dagen jag skulle hämta hem honom. Hur söt var han inte då! 


 

Det första Mr M gjorde när han kom hem var detta....:-)....det ska börjas i tid. 

Älsklingspositionen:-)

 

En trött liten Mr M efter en hel dag ute i naturen med flottåkning, grillning etc. 


Igår så kom Johanna och Maczon kaxon och hälsade på, på klubben. Dom är nere i stugan denna vecka. Det var roligt att hon kom och hälsade på även om det inte blev sådan lång stund, men vi ses ju snart igen:-)

 

Folket på klubben tyckte att Mr M och Maczon var lika varandra, fast själv så ser man ju likheterna fast jag tycker inte alls att dom är lika varandra längre:-)


Hoppas att ni har det bra alla runt om i landet, själv är jag så glad att solen har tittat fram igen! Det är bara hoppas att det håller i sig! 






 
 
Helen

Helen

17 juni 2009 19:38

Grattis Mirko! Jo, det var lika varandra men ändå olika.

http://home.swipnet.se/malle

 
Annika

Annika

18 juni 2009 01:50

Visst är det skönt när de växer till sej..! Men tiden går fort! Ska bli jätteroligt att ses på lägret! Ha det gott så länge! kram

http://www.ljungsten.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards