AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Elin Haglund - 24 juni 2009 12:05

....Efter mycket om och men så har jag anmält mej till en söktävling:-)...men jag fick ett mail igår och gissa?!!! jo jag står som 3:e reserv! jag trodde inte att det var sant!jag tog för givet att jag skulle komma med framför allt eftersom det var en söktävling som jag anmält mej till. Usch jag blir så besviken!jag vill verkligen testa av nu om lydnaden funkar på tävling nu oxå men det verkar som att det får vänta....:-( Det känns inte som jag har något direkt flyt med tävlingar i år! Nu när jag har lagt ner som sagt 1 år på det j-vla pipet så vill jag ju komma ut på tävlingsbanorna och testa av men får väl se när det blir?någon tävling måste vi ju komma med på tycker jag ju!det är bara att vänta å se......


Till helgen så bär det av till Härnösand för kennel läger.....det väntar massa med sökträning, skyddsträning, lydnad och även mentaltest för hela M-kullen.....roligt värre!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards