AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Elin Haglund - 18 juni 2009 23:11

Jaha då blev jag bortlottad från ännu en spårtävling:-( Jag hade anmält mej till en lägre spår tävling i Heby men kom inte ens med som reserv. Jag har även tidigare anmält mej till en annan lägre spår tävling och där blev jag även helt bortlottad, stod inte ens heller där som reserv. Får väl se om man kommer med på någon lägre spår tävling i år???? Jag hade ju iaf räknat med att kunna tävla på klubbens lägre spår tävling i höst men den är nu inställd pga av brist på mark med anledning av jakten.....så det är bara att hålla tummarna att man kommer med på någon tävling annars blir jag ledsen!jag som har lagt ner så mycket tid på att få bort Mr M´s pip så jag vill gärna se om det fungerar på tävling oxå för det vet jag ju inte förrän jag har provat....måste ju prova....utvärdera....och beroende på hur det går lägga upp träningen där efter.....


Glad midsommar på er alla! Själv ska det jobbas, det lär ju bli en hel del fulla ungdomar ikväll.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards