AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Golden hits.....

Av Elin Haglund - 28 september 2008 19:31

Dit bar det av i fredags kväll å vad skoj vi hade det!!Jag, Linn, Josefin & Annelie var det å som sagt det var inte igår som jag var ute på krogen så det var roligt!:-)men det gick lite mycket pengar med taxiresor och inträde etc, men det är ju som sagt inte så ofta som jag går ut så jag måste ju unna mej något annat än något som har med hundar att göra emellanåt:-) Vi får ta och göra om det någon gång brudar!!:-)


Ja vi har hunnit med träning i alla dess former sedan sist jag skrev, men det orkar jag inte skriva om:-)


Jag & Mirko ska vara med på vårt första skyddsläger, ska bli super skoj!:-) Det är Remy Brändefalk som ska komma. Så nu är det dax med en tredje gren, roligt att göra något nytt!


Nu blir det inga mer tävlingar i år för oss! Vi är inte klar med Lkl3 momenten å något mer lägre spår orkar jag inte med. Sammanfattning av årets tävlingssäsong:

Debuterade i Lkl 1 med 1:a pris som resultat

Debuterade i Lkl 2 med 1:a pris som resultat

Debuterade i lägre spår med mindre lyckat resultat ( har hunnit med några tävlingar utan uppflytt)

Godkänt BH-prov


Ja ja vi har inte fått med oss så mycket i resultatväg men men snart är det dax för nästa säsong:-)


Mål för tävlingssäsong 2009:

* Starta lägre spår med uppflytt:-)(känns som det går troll i det för oss men någon gång ska vi väl lyckas:-))

* Starta högre spår (och få uppflytt:-))

* Starta lägre sök

* Starta Lkl3


Så nu ska vi satsa vintern på att träna in nya moment å även fokusera på koncentration & förberedelse hos Mirko.

 

Jag & Linn

 

3 partybrudar.....Josefine, jag å Linn

 

 

Linn & Josefine har äntligen fått tag i sina efterlängtade rosa pantern:-) 


/////Kram

 
 
Josefin

Josefin

28 september 2008 19:48

TACK för en supertrevlig kväll i fredags, det måste ju bli oftare vi unnar oss såna "hundfria" kvällar!! Å du Ni har presterat massor du å din hund detta år glöm inte det! =) Kram

http://www.cpeja.com

 
Linn

Linn

28 september 2008 19:50

Ni har ju presterat jättebra i år Elin. Glöm inte det...

Of course ska vi dansa disco igen. Vi behöver ju inte vänta ett år ;)

http://www.lokeriesen.blogg.se

 
Ingen bild

Linn

28 september 2008 19:50

Hahah, vi skrev samtidigt samma sak...

 
Ingen bild

Elin

28 september 2008 20:02

:-)tack!Nästa år blir jag inte ensam, då ska ni båda debutera i appellen å Lkl 1!!så då får jag sällskap på tävlingsbanorna eller hur?!:-)hihihi

 
Ingen bild

Maud & Zoie

28 september 2008 20:30

Inte fy skam det i gjort i år inte!

Kul med en lyckad utekväll också! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards