AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Elin Haglund - 15 september 2008 17:27

Jag kom idag in på mina funderingar om vad nästa hund blir för ras?Ni kan vara lugna, det är långt kvar innan jag kommer att skaffa en till hund!:-)men det är roligt att fundera......! För min del finns det inte så många raser att välja på.......det jag skulle kunna tänka mej är schäfer, malle, holländare eller kelpie.....jag tror inte att det blir någon mer schäfer för min del eller det vet man ju aldrig!?:-) Det är inte det att jag inte är nöjd med Mirko, jag är hur nöjd som helst!!!!! Kelpie blir det nog inte heller, vill ha en lite rejälare hund:-).....så kanske malle eller holländare?har surfat runt lite, det verkar inte finnas allt för många uppfödare av holländare, någon som vet någon bra? Havrevingens kennel verkar ha fått till bra hundar vad jag kan se av det lilla som jag har kollat runt. ja jag har ju några år på mej att fundera!:-)


Det blir att spara lite pengar i vinter så att man kan åka på lite läger i vår/sommar......skulle vilja komma iväg på något bra skyddsläger & sökläger!om det är någon som har något bra tips där så blir jag jätte glad!:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards