AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Elin Haglund - 6 september 2008 18:37

Mirko är verkligen min ögonsten!(ja ja ni som läser det här tror väl att jag är schizofren eller nått?!:-) eftersom han inte direkt var det förra helgen:-)men ni som känner mej vet att det jag skrev i bloggen förra helgen så var det SJÄLVKLART en viss ironi i inlägget!) Ok tillbaka till att Mirko är min ögonsten:-), Mamma sov hos mej igår och jag jobbade fram till 04.00 så mamma tog ut Mirko båda på kvällpromenaden och morgonpromenaden å han hade skött sig exemplariskt sa mamma:-)de hade mött en hund i skogen men då gick mamma upp i skogen en bit eftersom hon inte är så jätte hundvan.


Jag har ju bestämt mej för att inte starta någon mer lägre tävling i år som ni kanske läste i inlägget igår....jag måste komma underfund med min lilla hund:-)men det enda jag vet är att Mirko är precis en sådan hund jag ville ha när jag skaffade hund! Dock är han inte den lättaste hunden direkt även fast han är en duracellkanin som älskar att jobba men då får man lite andra "problem"istället, dock kanske man ska kalla det "lyxproblem":-)


Det kanske kan bli någon till lydnads 2:a innan året är slut, den som väntar får se!:-)


Mamma var som sagt å hälsade på oss från fredag till lördag å då hade hon med sig bilderna som vi knäppte när vi var i fjällena så här kommer lite bilder från fjällen....gud vad härligt vi hade det där!


Massor med bilder.....


Bus......


Ännu mer bus.....starka tänder fick han i alla fall efter fjällen resan:-)


Fin vy....


Jag försöker att posera:-)...å vad gör egentligen Mirko?:-)



Ser ut som att mamma tränar fritt följ med Mirko:-)jag ville bara att de skulle gå emot mej:-)men det ser ju riktigt bra ut!:-)


Ännu en fin vy.....


Mer bus....denna gång bus i vattnet.....



Blåste riktigt riktigt kallt...plus att mamma var sjuk men hon härdade ut för min och Mirkos skull:-)


Denna gång bus i snön.....



 


 

Ops kom du på mej:-)....mys i sängen!


 

Min andra älskling är ute på upptäktsfärd på mammas baksida..... 


 






























 

Av Elin Haglund - 6 september 2008 16:38

Det är många ute på tävlingsbanorna som har haft en lyckad dag idag trots det regniga vädret! 


GRATTIS Johanna & Maczon till uppflytt i lägre spår!Så himla roligt!

GRATTIS Elisabeth & Sacco till uppflytt i lägre spår!Denna gång satt det!

Sen såg jag även att Annika & Fisen belv uppflyttade till elit spår!Ett STORT GRATTIS!!!


Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards