AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 7 september 2008

GRATTIS....!!!!!!

Av Elin Haglund - 7 september 2008 18:41

Även idag har många haft en lyckad dag ute på tävlingsbanorna!


STORT GRATTIS till Inga-lill & Mini som idag blev uppflyttade till elit spår med klassvinst!!!


STORT GRATTIS till Patrik & Morra som även dom blev uppflyttade till högre spår med klassvinst!!!


Susanne & Kox gjorde oxå en BRA högre spår tävling!!!synd att det inte räckte till uppflytt:-(

 
 
Patrik o Morra

Patrik o Morra

8 september 2008 08:44

Tackar tackar... det var skönt. NU måste vi få till en träningshelg!!! =)
Och vi måste planera in boende på Akjas Mitt.

Kram
// Patrik o Morra

http://www.searchdog.se

 
Anne A

Anne A

8 september 2008 09:34

Hej Elin!...Var tvungen att gå in här och läsa om varför det inte blev ngn tävling.Din historia kunde ha varit min...jag gick igenom exakt samma sak med min schäfer. jag älskade henne och skulle vilja ha en LIKADAN (intensiv,mkt motor mm) om det blir en ny schäfer i framtiden. Med sådana hundar blir det lätt pip och gnäll och man provar olika lösningar...och det är fokus som gäller...jag var dum och oerfaren som lyssnade på den "hårda skolan" och det slutade alltid med att efter ett tag så blev det värre (frustration och minskad tillit till mig). Det är bara att börja om från början och se till att han fokuserar...hålla ihop. Tänk på en kastrull som kokar vatten och om du öppnar locket för mkt så kokar det över. Du måste snabbt vara där och stänga till hela tiden. Det gäller från det att han hoppar ur bilen tills du är klar från träningen. Lägga eller ställa honom mellan momenten ...alltid ha en uppgift...full focus. DET hjälpte mig ;) och hon blev SLCH och tog cert.p i elit spår. Vet att du vill så mkt och ni kommer att lyckas, det är jag säker på. //Anne

http://www.hundkurserna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards