AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Länge sedan sist.....

Av Elin Haglund - 25 september 2009 22:25

....ja det är väl det minsta man kan säga:-) men som för så många andra så räcker inte tiden riktigt till, till att blogga....


Däremot har det hunnits med en massa träning sedan sist....i form av sök, spår, skydd, lydnad och uppletande samt mycket konditionsträning...... Vi har några tävlingar kvar att göra, men när den sista tävlingen är gjord för i år så kommer jag & Mr M att ta lite välförtjänt vilaFlört har blivit mycket träning de senaste halvåret! men roligt har vi och framsteg gör viGlad


Jag ville bara att ni ska veta att vi leverCool


  

Mr MTungan ute
























 
 
Ingen bild

Josefin

26 september 2009 12:27

Du är såå ambitiös med din träning! Tänkte att jag skulle få haka på dig och Linn snart och nyttja er för platsliggning, det har ju uppenbarligen gett resultat de gånger vi lagt.
Ha en lovely helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards