AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Skyddsläger.....

Av Elin Haglund - 29 juli 2009 10:10

Förra fredagen ringde klockan 04.30, gäsp! Då var det bara att packa in sig i bilen för att påbörja resan ner till Vixax lägret i Veberöd. Jag hade som tur var fått lånat min pappas GPS så resan ner gick smidigt:-) Det gick fortare att åka än jag trodde så jag landande på Idalagården i Veberöd strax innan 8. Lägret började med frukost, en väl behövd sådan:-)


För min och Mirkos del blev det skydd i dagarna 3, Janne från Malmögruppen figgade i gruppen som jag var med i. Det var ett härligt gäng med mycket skratt och låg humor under helgen:-) Mycket hundsnack och funderande blev det oxå. Fokus under helgen låg på munkorgsarbetet för min och Mirkos del, men även lite ärmarbete hanns det med.


Vi hade först tänkt att sova i tält under helgen men Kristina kom på den briljanta idén att vi skulle bo på vandrarhem ist så jag och Angelica fick dela ett 4:a bädds rum med våra vovvar så vi hade värsta lyxsviten:-) Det är alltid lika roligt att träffa er; Kristina, Patrik och Angelica!:-)


Som vanligt så får jag "låna" bildern från andra då jag fortfarande inte har någon bra kamera, men det ska inhandlas så fort jag får råd:-) Så här kommer lite bilder som Sanna Wendel har tagit. Tack så mycket Sanna!:-)

 

 

Andreas & Zuper


Sanna & Spencer


Sanna & Spencer

 

Eva & hennes schäferhane.

Alf & Kasper. En super trevlig schäferhane:-) Roligt att se!

Kasper. Hoppa högt kan han iaf:-)

Kasper fokuserad på bitkudden.....


Här kommer lite bilder på Mirko in action:

Miss i ärmen....härlig min Mirko har:-)....dock kanske inte så bra för skaderisken:-(

Högt kan han hoppa!




Transport....fokuserad Elin och Mr M:-)






En nöjd Kasper! en bra bild som sammanfattar helgen bra:-)


























 
 
Helen

Helen

29 juli 2009 11:12

Halloj! Verkar som att ni haft kul på lägret! Ses när ni kommer hem!

http://home.swipnet.se/malle

 
Sanna Wendel

Sanna Wendel

30 juli 2009 09:13

Jättekul att träffas och tack för trevligt sällskap Elin & Mirko!! Jag hoppas vi ses på annat läger snart igen. Alltid kul att följa en hunds utveckling:-)Jag lär titta in på eran sida lite då och då:-). Sköt om er!
Mvh. Sanna

http://www.grandlutin.com

 
Ingen bild

Kristina

30 juli 2009 09:37

Jättekul att ses som vanligt! Synd att det blir för sällan bara! Bilder kommer från mig också! =)

Kramar!

 
Patrik-Morra o Hydra

Patrik-Morra o Hydra

31 juli 2009 10:39

Jättekul att träffas igen.. Nu får vi ta och boka in en ny träningshelg framöver... det är ju inte sååå långt emellan, fast med jobb, tävlingar mm så kanske det blir tajt med helger =(
Fast vi hoppas väl =)

Ha det gott och tack för filmen.. ska titta på den direkt den landar i brevlådan =)

Ha det gott.

Patrik, Morra & Hydra

http://www.searchdog.se

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

1 augusti 2009 08:28

Vilka härliga dagar ni ser ut att ha haft! Häftiga bilder!

http://sacco.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards