AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Lite filmer....

Av Elin Haglund - 9 juli 2009 16:02

...från Mirkos mentaltest för de som är intresserade;-)



; ; ; ; ; ; ; ; ; ;

 
 
Ingen bild

Cissi

9 juli 2009 19:54

Tjusigt Elin och Mirko, det såg riktigt fint ut! Hoppas allt är bra med Er, själv har jag kommit hem från semester och är ledig fram till Tisdag, men vilket väder vi har..... vi höres / kram, p.s, jag vill gärna ha coatching med Larsson snart.:)i träning

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

9 juli 2009 21:31

Halloj! Oj så länge sedan vi pratades vid sist, jag hann gå hela motionsspåret runt medan vi pladdrade på:) Jag får kompensera Sacco imorgon:) Nu har jag kollat alla filmerna, det ser superkul ut. Måste var kul med en så engagerad och intresserad kennel! Någon är superduktig bakom kameran. Suveräna bilder du fått tag i, speciellt den på Nemo gillar jag när är på väg tillbaka. Önskar det inte vore så tungt att släpa runt på en riktig kamera..
Ha det trevlig kväll så ses vi imorgon. ps jag tar tacksamt emot receptet på fisksoppan, det lät gott.

http://sacco.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Josefin

10 juli 2009 14:55

Kul med filmer!! :) Tänkte att jag skulle få tjuvlåna dig å Mirko för lite platsliggningsträning ngn dag/kväll :)

 
Ingen bild

Elin & Mr M

11 juli 2009 23:44

Josefine: Självklart kan du få göra det! Vi ställer absolut upp!:-)så att du kan få till den där platsliggningen igen/

 
Ingen bild

Nettan

19 juli 2009 17:04

Hej på er!
Hoppas allt ok, och att ni inte fryser efter all Norrlandsvärma:-)
Skulle du kunna skicka mig ett mail????
alla mailadresser försvann med den kraschade datorn:-( så jag kan lägga till dig igen?
Kram Nettan m hundar

 
Anne

Anne

26 juli 2009 11:36

Hej!
Grattis till korning...ser bra ut ;).
Anne/Boston

http://www.hundkurserna.se

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

27 juli 2009 23:50

Halloj, kul att höra ifrån dig! Ni verkar ha det bra ni också. Ska bli kul att få höra lite mer om vad ni har gjort sedan..

Tack själv för hjälpen med katter och Kims knepiga bevattning av terrarierna!!! Det kändes så skönt och kunna åka bort och veta att du var förbi och kollade läget lite då och då när vi var borta!!

http://sacco.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards